Mine 5 siste innlegg på¨Google+

fredag 10. oktober 2008

Fugletegninger fra Oskar

Oskar tegnet to fine fugler på asfalten hjemme i dag, og Sigrid tok bilde av dem og sendte dem til meg. Dessverre kommer de til å bli borte når det begynner å regne igjen, men jeg har dem jo heldigvis her da :-)

I går morges var det fint og mildt da jeg gikk til bussen. Mens jeg stod på busstoppet og ventet en tre minutters tid kom det et jevnt sig av gråtrost og rødvingetrost fra øst mot vest - ikke i en stor flokk, men spredt jevnt utover. Jeg kunne ikke hjelpe for det, men jeg måtte bare telle dem. Og da bussen kom var jeg kommet til 305 (men da hadde jeg helt sikkert gått glipp av noen også).

Hvis det blir en fin morgen i helga så tror jeg at jeg tar en tur ut og kikker litt på hva som rører seg i busker og kratt...
Creative Commons-lisens
Dette verk er lisensieret under en Creative Commons Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge lisens.