Mine 5 siste innlegg på¨Google+

mandag 21. november 2011

En liten milepæl...

I høst har det vært ganske mye besøk på bloggen min. Faktisk såpass mye at jeg  i forrige uke begynte å nærme meg 5000 besøkende totalt. Og i den forbindelse tenkte jeg at jeg skulle lage et lite jubileumsinnlegg her.

Men tilfeldighetene spilte meg et aldri så lite puss, fordi i slutten av forrige uke ble bloggen min utsatt for et angrep av det som kalles referrer spamming. Det som skjedde var at et robot-program på nettet automatisk gjør masse falske oppslag på hjemmesiden min, så plutselig skvatt antall besøkende opp med 500 besøk og endte på godt over 5000! Og disse "beinlausene" kan ikke fjernes fra loggen heller.

Jeg ble tatt litt på senga (for å si det mildt) og fikk ikke tid til å forberede jubileumsinnlegget mitt slik jeg hadde tenkt. Derfor må denne eposten være en aldri så liten markering av at 5000 besøkende er passert, selv om dette tallet ikke er helt reelt. Og så planlegger jeg videre med å lage et jubileumsinnlegg til jeg passerer 5500 besøkende...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Creative Commons-lisens
Dette verk er lisensieret under en Creative Commons Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge lisens.