Mine 5 siste innlegg på¨Google+

lørdag 24. desember 2011

Da er jula kommet til Trondheim også...

Mye ståk og styr med å få alt klart til julfeiringen hos oss har ført til lite oppdateringer på bloggen i det siste. Men i romjula håper jeg igjen det vil bli tid til noen (etterlengtede!) friske timer utendørs på jakt etter julefugler og julemotiv.

Forhåpentligvis får jeg da litt stoff til å oppdatere bloggen min igjen. Inntil den tid kommer vil jeg ønske deg en
god jul!
Og husk at også kakesmuler er god fuglemat ;-)

1 kommentar:

  1. Flott julemotiv! God jul fra Terje O.! For øvrig interessant dette med roboter som du skriver i svar på forrige sak. Helt ukjent for meg dette..

    SvarSlett

Creative Commons-lisens
Dette verk er lisensieret under en Creative Commons Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge lisens.