Mine 5 siste innlegg på¨Google+

lørdag 29. september 2012

Kysthøst

Da er høstens fugletur til Sula i gang. Det er relativt lite fugl i busk og kratt. På havet er det et godt sig av trekkende sjø- og vadefugler. Men akk så langt utenfor min fotorekkevidde, dessverre.

Under traskinga rundt på øya kommer jeg jo over noen motiver. Det er ikke til å komme over at vi er langt ut på høsten, og og de duse høstfargene her på kysten passer meg bedre enn ildrøde trær til fjells.

Holmer og skjær utenfor Sula

Sverdliljer blant tørt gress

2 kommentarer:

  1. Enig med du - høstmotiv behøver ikke nødvendigvis være knall farger. Har for øvrig lagt ut noe bilder fra årets Sulatur jeg også. Til og med et par fuglebilder...

    SvarSlett
  2. Du verden - fuglebilder! Jeg la fuglefotograferingen litt på hylla i år. Ville heller sikre meg litt av høststemningen generelt. Har linket til innlegget ditt fra neste post i bloggen.

    SvarSlett

Creative Commons-lisens
Dette verk er lisensieret under en Creative Commons Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge lisens.