Mine 5 siste innlegg på¨Google+

søndag 6. januar 2013

Fotoprosjekter i 2013

Så er det den tida på året igjen! Man grubler og tenker ut artige fotoprosjekter som skal gjennomføres i løpet av året. Det har jeg også prøvd tidligere år - med varierende hell. Begge prosjektene for 2012 gikk i dass fra første stund av, og siden jeg er allergisk mot å lære av erfaringer så går jeg på igjen. Med krum hals!

Siden jeg ikke klarte å gjennomføre to prosjekter i fjor, så regner du kanskje med at jeg  kutter ned på aktiviteten og prøver om ikke ett prosjekt er mulig å gjennomføre. Men ikke jeg, nei; jeg dobler! Så i 2013 blir det hele fire prosjekter!

Det er det som er så deilig med sånne målsetninger som man helt styrer sjøl: det er ingen prestisje forbundet med dem :-) Så, går det i dass i år også...får det bare gjøre det.

Årets prosjekter er som følger:
  • 52:2013 - ett bilde i uka. Postet her på bloggen med kopi til Google+ og Facebook (på norsk).
  • Delta i Photography+ Project på Google+ hver måned (på engelsk).
  • Ett bilde med tema Samferdsel i måneden, postes på Flickr, Google+ og Yammer i Statens vegvesen (på norsk).
  • To fuglebilder i måneden til Google+-gruppa Fugler i Norge (på norsk).
Første bilde i 52:2013 kommer snart. Følg med :-)

2 kommentarer:

  1. Dæsken ... imponerende struktur og plan... jeg skal ta utfordringen... og ikke minst skal jeg følge planen din med "argusøyne"... d bli spennende.. LYKKE TIL STÅLE ;-)

    SvarSlett
  2. Takk for det, Jan Erik - det kan nok trenges ;-) Blir litt småskjelven når jeg ser ambisjonsnivået jeg har lagt meg på, men har man sagt A så får man vel si B. Eller som noen andre har sagt: som man reder, ligger man!

    SvarSlett

Creative Commons-lisens
Dette verk er lisensieret under en Creative Commons Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge lisens.