Mine 5 siste innlegg på¨Google+

mandag 5. august 2013

Fotoprosjekt 52:2013 - uke 31

Gullmåser
Jeg tror jeg har nevnt det før, men måsene er altså en av mine favorittfugler! Ikke nok med at de tar seg pent ut i gullfarget motlys, men de definerer også opplevelsen av kyst og hav. Det er en nytelse å oppleve hvordan disse elegante og kraftfulle fuglene takler de forholdene som kysten kan by på. Rolige og avventende i sommersol og milde vinder, mens vinterlige stormer takles med fint justerte vingbevegelser som man knapt legger merke til. Og lyden! Jeg kan ikke tenke meg en bedre lyd å våkne til. Lærer du deg noen få måselyder kan du fint ha en liten dialog med dem, der de sitter og venter på at du skal kaste sloa etter dagens fisketur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Creative Commons-lisens
Dette verk er lisensieret under en Creative Commons Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge lisens.