Mine 5 siste innlegg på¨Google+

mandag 21. oktober 2013

Fotoprosjekt 52:2013 - uke 42

Utsikt [CC BY-ND 3.0]

Hvem er den neste som setter seg på benken, og hvilke tanker kan disse omgivelsene gi rom for?

Tenker studenten på hvilken livssituasjon hun er i om ti år? Ser tungtransportsjåføren tilbake på valgene som ble tatt for tjue år siden? Vil pensjonisten tenke på hvilken tilstand verden vil være i når barnebarna blir gamle?

Eller er det mer dagligdagse tanker som kommer til overflaten her? Må jeg ha nye vintersko? Klarer jeg å rekke foreldremøtet på skolen i morgen? Er ikke brunost egentlig bare noe søtt kliss?

På en mild høstdag kan en fin utsikt være et godt utgangspunkt for mange slags tanker.

2 kommentarer:

  1. ... eller på prisene på gammelsalta sild i Ravkloa? Herlig tankespinn rundt et velkomponert bilde - flere sånne Ståle!

    SvarSlett
  2. Takk for det, Terje! Hyggelig at du likte dette, og se ikke bort fra at jeg prøver meg på flere slike ;-)

    SvarSlett

Creative Commons-lisens
Dette verk er lisensieret under en Creative Commons Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge lisens.