Mine 5 siste innlegg på¨Google+

mandag 11. november 2013

Fotoprosjekt 52:2013 - uke 45

Krypinn

Om noen absolutt skulle insistere på at jeg burde overvintre under ei i rot i skogen, og i tillegg være villig til å sette makt bak kravet, så kunne jeg uten å blunke tatt inn her.

Jeg ville vært i godt selskap. Både rev, grevling, mår og andre av skogens dyr hadde mer enn gjerne blitt tolerert i nabolaget. På fugleforingen skulle nok både dompaper, korsnebber og nøtteskriker pyntet opp med sine friske, men skogsriktige farger. Og hvis det ikke skulle finne skognisser i disse omgivelsene - ja, da er jeg ganske sikker på at vi må regne den arten som utdødd!

Men det blir vel innevinter i år også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Creative Commons-lisens
Dette verk er lisensieret under en Creative Commons Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge lisens.