Mine 5 siste innlegg på¨Google+

mandag 16. desember 2013

Fotoprosjekt 52:2013 - uke 50


Tok med litjkameraet på tur til Oslo i forrige uke, med tanke på litt storbyfotografering på kveldstid. Dette er en form for fotografering som jeg ikke får prøvd ut så alt for ofte, så det var en artig avveksling i den vanlige landskaps- og naturfotograferinga. Og flere snodige og/eller fine situasjoner dukket opp.

Det ble etterhvert ganske kaldt og slitsomt å holde følge med hvilke potensielle motiver som rørte seg i omgivelsene, så etter en times tid med kameraet ute i gatene kjente jeg at hodet hadde fått nok å jobbe med den dagen! Litt tankevekkende, i og med at jeg kan være ute i timesvis i vinterlandskapet uten å føle at jeg anstrenger meg noe særlig ;)

2 kommentarer:

  1. Ja - synes også det er mer anstrengende å jobb i bymiljø. Blir stressa av mye folk som svirrer rundt. Men mange flotte motiv er det. Stemningsfullt Oslobilde! Og så lurer jeg på: Har du snakket med paret på andre siden av gata? Hærlig situasjon tatt i rett øyeblikk.

    SvarSlett
  2. Paret fulgte kun sitt eget hode! Jeg ble vár at det kunne bli et mulig motiv noen sekunder før selve hendelsen her, så jeg hadde ikke så mye tid på å forberede meg. Artig når det klaffer sånn :)

    SvarSlett

Creative Commons-lisens
Dette verk er lisensieret under en Creative Commons Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge lisens.