Mine 5 siste innlegg på¨Google+

søndag 29. desember 2013

Fotoprosjekt 52:2013 - uke 52

Solnedgang i desember
Da har jeg kommet til siste bilde i årets "et bilde i uka"-prosjekt! Og en solnedgang i romjula får være punktum for dette foretaket.

Det har vært et prosjekt som har vist seg både å være gjennomførbart og ikke så rent lite disiplinerende. Jeg har funnet ut hvordan man kan få tatt nok bilder til å ha et utvalg aktuelle bilder å velge mellom på søndagene, og nøkkelen er jo å ha et kamera med seg hele tiden :) Mobilen kunne sikkert duge, men jeg valgte i stedet å anskaffe et kompaktkamera som (nesten) alltid er med meg.

Etter de første ukene av prosjektet begynte jeg å skrive litt tekst som skulle følge bildet, og det har gitt meg god trening i å formulere tekst til bildene mine. På Google+ har jeg valgt å oversette teksten til engelsk (så godt jeg kan), og det har vært fine tilbakemeldinger på det.

Takk til alle som har vært innom og kikket på bildene og kommentert!

Det blir nok et 52-prosjekt i 2014 også, så velkommen tilbake neste år! Da blir det kanskje litt endringer i forhold til gjennomføringen av årets prosjekt, men det får jeg komme tilbake til senere.

Nedenfor har jeg laget en liten collage av bildene fra prosjektet. Den er det lov å laste ned :)



2 kommentarer:

  1. Vel utført prosjekt! Blir spennende å se hva du får til i 2014. Jeg satser som før med sporadiske innlegg tror jeg...

    SvarSlett
  2. Har flere prosjekter på liste for 2014. Det kommer en liten oppdatering på disse om kort tid ;)

    SvarSlett

Creative Commons-lisens
Dette verk er lisensieret under en Creative Commons Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge lisens.