Mine 5 siste innlegg på¨Google+

tirsdag 18. februar 2014

Weekly Photo Project 2014 - uke 7

Som nevnt i min ambisiøse fotoprosjekt-plan i 2014, så skal jeg hive meg på et nytt ukesprosjekt i år også. I motsetning til fjorårets ukesprosjekt, der jeg valgte bilder fra ukas fotograferinger, så deltar jeg i år på 2014 Weekly Photo Project på Google+. Der er alle ukestemaene bestemt av gruppe-kuratorene, så det er bare å fotografere og poste :)

Jeg har levert bilder alle ukene til nå (juhu!), og ukens bilde for temaet "Makro" ser du nedenfor.

2014 Weekly Photo Project, uke 7: Makro
Og nedenfor her finner du bildene fra de foregående ukene. Det har vært varierte temaer, og man får bruk for de begrensede fotokunnskapene man besitter - og kreativiteten! Og det er jo hele poenget :)

1 kommentar:

  1. Spennende prosjekt! Og mange bra bilder her - likte særlig godt isskulpturen og "folk i gata". Og lav er spennende i makroområdet. Du har vel ikke id på arten her - vrien gruppe slike skorpelaver...

    SvarSlett

Creative Commons-lisens
Dette verk er lisensieret under en Creative Commons Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge lisens.