Mine 5 siste innlegg på¨Google+

mandag 23. juni 2014

Fem dager: Dag 5

Hva er vel mer hverdagslig enn et busstopp på sykkelruta hjem fra jobben?
Dette er siste dag i "Fem dager"-utfordringa fra Ingunn, og det har virkelig vært et artig miniprosjekt. Såpass artig at jeg tror jeg skal prøve å utfordre meg selv med lignende prosjekter framover.

Men jeg har lyst til å sende utfordringa videre! Og da har jeg tenkt å sende den videre til Terje Nordvik, kollega i ornitologien og fotograferingen. Så, Terje: fem dager med hverdagsmotiv i løpet av en uke! Det er jeg helt sikker på du får til på bloggen din, og jeg gleder meg til å se bilder etterhvert :)

2 kommentarer:

  1. Jepp - den utfordringen må jeg bare ta, når hverdagene melder seg igjen etter ferien. Arti konsept!

    SvarSlett
  2. Det var hyggelig, Terje! Venter spent på Dag 1 ;)

    SvarSlett

Creative Commons-lisens
Dette verk er lisensieret under en Creative Commons Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge lisens.