Mine 5 siste innlegg på¨Google+

tirsdag 3. juni 2014

Solnedgang-bonanza!

Forrige uke utfordring i Weekly Photo Project 2014 på Google+ var solnedgang eller soloppgang. Siden jeg var i Helligvær i forrige uke ble det lite av begge på grunn av midnattsola, men jeg lot meg ikke stoppe av den grunn!

Sola gikk da i alle fall ned bak Brønnøya, så en slags solnedgang var det da ;) Her er noen av bildene jeg tok.

Rognbusk i solnedgang
Fjellnøkleblom Primula scandinavica i solnedgang

Fjellnøkleblom Primula scandinavica i solnedgang

Solnedgang bak ospene
Jeg valgte dette bildet til utfordringen på Google+.

Løvetann i solnedgang

1 kommentar:

  1. Hærlige sommerbilder der, Ståle! Fjellnøkleblommen er definitivt en av de mest fotogene plantene. Dessverre er jo også den havnet på rødlista....

    SvarSlett

Creative Commons-lisens
Dette verk er lisensieret under en Creative Commons Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge lisens.