Mine 5 siste innlegg på¨Google+

søndag 1. november 2015

Denne bloggen er nå avsluttet!

Etter nesten 40 000 sidevisninger legger jeg ned denne bloggen!
Høstturen til Titran i 2015 ble altså temaet i det siste innlegget her.

myphotography.prestoy.no
New blog and portfolio site (in english)

Følg meg på Google+

På min Google+-profil kan du finne samme type innhold som jeg har lagt ut her på bloggen - pluss mye mer. Du trenger ikke være Google-bruker for å lese det som finnes der!

Grunnen til at jeg legger ned bloggen er at det siste året har det blitt færre og færre lesere. Det siste innlegget ble lest av 26 personer, i motsetning til mine offentlig Google+-innleggene som har fra ca 200 lesere til flere tusen.

Det siste året har jeg postet linker til blogg-innleggene på Google+ og Twitter, og det ser ut som om de aller fleste av blogg-leserne finner veien hit via disse innleggene.

Tusen takk til alle lesere som har fulgt denne bloggen fra de først innleggene ble postet våren 2006. Og takk også for kommentarer og innspill til innleggene!

Til dere som bruker Feedly, Digg eller andre RSS-lesere:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Creative Commons-lisens
Dette verk er lisensieret under en Creative Commons Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge lisens.